På skolan

Ofta jag hänger på skolan efter att jag slutat för dagen?? Svar: jo, alldeles för ofta! Nu väntar jag på Villiam (som många andra gånger hehe), eftersom va ska ut och fira lite ikväll! Middag och bowling :D Blir kalasbra!

Annars då? Hade förväntat mig min bästa vän Jossan på kryckor idag vid träffen vi hade, men nej! Hennes knäoperation blev inställd, men lika glad för det är jag men gladast är nog Jossan! :D
Sen är jag J Ä V L I G T sugen på backen och brädan......har int åkt nå i åååår! (uttala det som en riktig skelleftebo!)....vill vill vill!!!

Nä nu skall bowlingbanan bokas, sen plugga lite inför kommande prov.......hoppas Din fredag blir sweet! Pusss


Åh, sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0