Stämmer det?

Nytt system i stjärntecksvärlden?? Föddes som Vädur....så vitt jag vet så "förvandlas" inte stjärntecken så som pokémons gör??
Stenbocken: 20 januari till 16 februari.
Vattumannen: 16 februari till 11 mars. 
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober.
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari.
Aja...mitt liv består av läxa just nu......det suger! Vill vara läxfri och kunna åka bräääda! Och umgås med KajsaBajsa! Tur att vi får pluggtid tls i alla fall hoho :D
Igår på volleybollen körde vi massa hoppövningar osv...idag> kan inte ens sätta mej på toa utan att det bränner i benen! Wiho! Det är någon sorts hatkärlek till träningsvärk, man vet liksom att man lever! Btw, jag får spela fullt ut nu på träningarna! Axeln hindrar inte m.i.g längre, bara psyket! Skänker förresten en tanke till Lover som typ pajja knät igår på träningen♥ du är en kämpe ska du veta!
Nu blir det sängen för min del, ha det så kult!
Älskar dej även om det faktisk är du som stökar ner mitt rum bubben! Och du vet att det är sant :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0