I'm in love

Alltså jag vet att alla tjatar om dessa earcuffs, men det är ju jävligt snyggt!
Ska skaffa så fort jag får pengar över!!

Jag tycker den här var lite så där lagom (Y)
Tränade idag, jag var som i en anna värld! Jag är mest bekymrad över en sak.....åker ju ner till södra Sverige till helgen och spelar final four och kommer hem på måndag.......på måndagsmorgon har jag matte nationellt prov!! Waaaaa.....blir galen....ska snacka med min lärare imorgon! Men nu ska jag duscha och tänka på något annat....t.ex. läsa min braiga bok thihiii!!

Btw, jag och Villiam lyckades vara med varandra 9 av 10 dagar på lovet (a) jag stortrivs med det resultatet! :D♥
Kärlek♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0