Jag är minsann en fyndare

Fyndade en fjällrävenjacka för 40 spänn! Jag är klaaaaad! Synd att det går mot vintern alldeles för snabbt :( vet ni, jag är sjukt sugen på en tripp till varmare beddgrader! Sparar jävel nu till våren så jag kan bättra på brännan inför stuuuuudenten :D man måste ju tänka till!

För övrigt så älskar jag min nya phone! (Kan ju inte skriva Iphone dock, men min Xperia äger enligt mig!) 
Den innehåller allt jag vill ha och lite till thihih (a)

 

Nä ska ta en tidig kväll ikväll, hade sagt halv 10...de sket sig ju! Gónatt


Kommentarer
Postat av: E

ja, dregglade liiiite typ........... hä-hä. men du detsamma, tack för i fredags<3

2011-10-16 @ 12:49:40
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0